Ahli Kelab

Lensa Kayuhan Jelapang 2010

Adik..nak duit ke..bagi rasuah ke bang jangan...jgn gitu dik..abg iklas ni..alamak dompet tak bawak..bini aku ambil tadi...ade klass abg ni...abg hamkah dari selangor ni..kat hulu selangor. Jauh..ni kat sana tak de bendang tu dia datang ni..

Semangat ape...nak kata 1 malaysia...cina , india tak de..ni org putih..ni , tua-tua pun ade minat juga sukan ni..contohilah mereka..

Wauuuuuuuuuu..ini buat aku tercabar ni...aku takut titi ni ranap bukannya..ape takat renang tu boleh aku balun ini selut..terpajak kepala aku..mati aku..semangat bang...bukan badan jadi ukuran tapi tapak kaki aku janji boleh pijak....dengar kata peserta ini mengatasi..peserta....lain..syabas bang...pass dah turun tak kilo tak..baik utk kesihatan. Terusakan

Inilah semboyan kita...semangat ditunjukan.....indah panorama di swah...


Para VIP-VIP, melancarkan KAYUAHAN JELAPANG 2010 , peringkat Kedah. Terima Kasih Kepada Penganjur Kerana sudi anjurkan Kayuhan ini..buat la lagi..dari Kami KELAB SAZA AMANJAYA Sg Petani. Anda Penganjur yg berjaya....Syabassss

Woi..cepat le..aku nak cepat ni..takan bkt rendah pun kena tuntun....jgn cakap byk nanti nampak laut..tu humban baru..tau..aku penat ni Eleh..setakat makan datang makan angin..gelak macam ronda petang , tak payah mai..buang karan je..cuba tengok org putih depan kemera lagi laju..ni depan kamera lagi gaya ..kononya iklan baju kot..

Peserta kita ni..kat mana ade tonoman, panti tak lepas peluang..tapi kali ni dengar khabar dok jatuh tempat nombor dekat 100 , bila komen dia diam, katanya tak praktis awal..berapa byk mau praktis ye.. kawan...Hj. Man

La ni kawan kita dok bagi nombor ke atau dok ajas address, takan makan angin kot..aku tau la la hg lalu kampung hang..awat tak bawa puan tu makan ayer nyoir...Cikgu zali Sg petani punya. Aksen lebih kat kg dia...lalu depan halaman , buat2 tak nampak..

Aksi hebat cikgu ghazali...lepas balik sarawak , bukan main laju...ade makan ape.apa ke..

Abang ni takan nak chek kot...ada gaya juga abang ni ... cun jugak..no seterusnya kot..abang A.hasan * 3

Kalau ya pun takan penat sampai..habis dia minum..baru setengah jalan ni...Abang mus..ekkk kenyang..makan angin lepas ni...ayaq habis dah..ayer bendang sungai ade balun je..

Bab gaya bagi kat aku..buat serius depan kamera...bukan ape..silap pandang tersungkur dlm sg..ade buaya ...abg lan..acer manager kat penang,, ade komputer rosak mai bagi kat aku

Muka gaya nak jadi pemenang last-last kantoi ...kot kat tengah jalan...girau je abg jgn mareh hehhh
Gambar diatas sekitar gambar yg diambil dari blog adi hariman, Halalkan sebab Copy Paste..ade algi gambar yg menarik..saya copy..tunggu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Lensa Kayuhan Jelapang 2010"

Post a Comment

You Tube Kayuh

Layarilah... http://kbsteam.blogspot.com/2010/08/kedah-jamboree-2010.html pakat mai ramai-ramai nooo... "kepuasan anda matlamat kami"

DENGARLAH RADIO KEDAH FM