Ahli Kelab

Sebahagian Gambar Sempat dirakam

Tengok la betapa tingginya..


Baru 10 km dah letih dah...
Titi sempit ni buat aku jadi lambat.....

Beriya iya dan bersemangat

Hampir chek point minum je...

Ade juga yang aksiden dan patah tangan bahu..namapun extreme

Ade yang dah putus asa , kaki cramp dan sakit perut pun ade


Anak cina , muntah & pening sempat aku rakam

Yang ni tengah cari line clear,sakit perut..tapi tak clear ramai juga peserta


Rantai dah jatuh..ini yang buat lambat aku...

Yang ini kayuhan makan angin namanya...ronda2

Bab daki bukit, buat aku penat..beratur pulak tu...


Berebut2 jalan sempit kat titi ( 5km)

Abang zul silat kita depan sekali...Geng SAZA

lan Acer , 1016 , tak pernah mis setiap kali even

Dan Gambar akhir sekali..kami punya PA Kelab SAZA , A Hasan , pening2 lalat, kaki cramp..yang syoknya pening selepas chek point 3...tapi dapat juga cabutan bertuah hadiah Frame Giant..tahniah..lepas ni buat2 pening..

Banyak lagi gambar-gambar menarik , anda boleh lihat dalam facebook/kelab SAZA

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Sebahagian Gambar Sempat dirakam"

  1. IBU PUSPITA says:
    June 29, 2015 at 11:37 AM

    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment

You Tube Kayuh

Layarilah... http://kbsteam.blogspot.com/2010/08/kedah-jamboree-2010.html pakat mai ramai-ramai nooo... "kepuasan anda matlamat kami"

DENGARLAH RADIO KEDAH FM